NABÍDKA SPOLUPRÁCE
v oblasti prodeje čínských strojů a příslušenství
- MANITECH (kolové nakladače, teleskopické nakladače, bagry)
- KaiDa (terénní vysokozdvižné vozíky)
- traktory značek: YTO, TIGER, JINMA
(JEDNÁ SE O TRAKTORY o výkonu: 50- 250 HP)
I. ) BEZ MOŽNOSTI REGISTRACE (bez SPZ) a II.) S MOŽNOSTÍ REGISTRACE( přihlášení na SPZ), odpovídající daným platným předpisům pro provoz na pozemních komunikacích v ČR, SR, PLR i případně dalších evropských zájmových zemích, pro které máme od výrobce autorizaci.
1) Naše strategie je zcela pragmatická. Po zkušebním prodeji v roce 2021 – 2022, kdy bylo prodáno cca 35 traktorů s možností registrace na SPZ, kdy hlavním cílem bylo ověření poptávky, kvality a vytipování té správné cílové skupiny potencionálních zákazníků.
2) Na základě dosavadních zkušeností budujeme, prozatím v ČR prodejní síť (dealerskou)
3) Není cílem vytvořit teritoriálně vymezenou síť
4) Naši partneři /prodejci- dealeři/ jsou firmy se samostatnou právní subjektivitou, s odpovídajícím vybavením, zázemím, kteří mají aktivní zájem a chuť se zabývat prodejem těchto bezesporu velmi atraktivních výrobků s bohatým doplňkovým sortimentem příslušenství* usnadňujícím práci malým i velkým farmářům.
5) Nákupní ceny prodejců/ dealerů/ stanovujeme a bereme jako zaváděcí dle dosavadních prodejních zkušeností, jim nastavených prodejních cen konečným zákazníkům, které vytváří prodejcům odpovídající rabat pokrývající nutnou režii /péče o zákazníka, vlastní reklama, prezentace výrobku atd.
6) Pro reklamní účely prodejcům dodáme dokumentaci / videa a fota výrobce, technická data/ za účelem podpory firemní i výrobkové identity.
7) Akční rádius prodejce nemíníme nijak omezovat. Naopak máme zájem na vytvoření zdravého konkurenčního prostředí, kde se každý může zviditelnit a svou šikovností dosáhnout dobrých prodejních výsledků, které mu přinesou ten očekávaný správný efekt
8) Našim heslem je : "UKAŽ SVOJI ŠIKOVNOST A UM! BUDEŠ VLASTNÍ PRACÍ ODPOVÍDAJÍCÍM ZPŮSOBEM OCENĚN! JSI SÁM SVÉHO ŠTĚSTÍ STRŮJCEM!"
9) Tomu odpovídá povinnost prodejce si pořídit za sníženou zaváděcí cenu ( tj. snížení nákupní ceny dealera- prodejce o 15% /ceny bez DPH / předváděcí traktor pro svou provozovnu za účelem řádné prezentace potencionálním zákazníkům, což považujeme za nejúčinnější a nejlepší formu reklamy pro řádné uvedení a prezentaci na náš, případně další evropské trhy.
10) Pochopitelně moderním formám reklamy a prezentace / sociální sítě, internet/ a další dle vlastního uvážení, se nebráníme a bránit nechceme!!
Stále ale platilo a platí!: "Na co, si nesáhneš, nevyzkoušíš, tomu na 100% nevěříš!
11) Veškeré podnětné nápady a připomínky, jsou pro nás inspirativní pro diskusi s cílem zlepšení a zefektivnění činnosti nás všech. Pochopitelně se jim nebráníme, ale naopak vítáme. Vlastní osobní kreativitu potlačovat, či omezovat rozhodně nemíníme. Víme, že je správné: "NEJLEPŠÍ VÍTĚZÍ"!
To musí být motto a cíl nás všech!!!!
Proto: "POJĎME DO TOHO, OČEKÁVANÝ EKONOMICKÝ CÍL tj. DOSAŽENÝ RABAT JE PŘED NÁMI"
Více informací Vám rádi poskytneme telefonicky nebo emailem.